Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
sklepy internetowe

Copywriting w sklepach internetowych

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 18/09/2007

Copywriting, czyli szuka tworzenia ofert i innych przekazów promocyjnych, jest przeważnie traktowana po macoszemu przez polskie sklepy, ograniczające się do publikacji materiałów dostarczonych przez producenta bądź dystrybutora produktu. Powoduje to nie tylko utratę potencjalnych zamówień z racji mniejszej skuteczności standardowego opisu w nakłanianiu klientów do zakupu, ale także może prowadzić do obniżenia pozycji w wyszukiwarkach.

Więcej na ten temat możecie przeczytać na blogu ecommerce.blox.pl, gdzie dzisiaj pojawiła się pierwsza część artykułu poruszającego temat copywritingu, zawierającego praktyczne przykłady jak należy konstruować opisy produktów, nagłówki czy hasła promocyjne w sklepach sieciowych. W tekście znajdziecie wiele cennych wskazówek, których zastosowanie z pewnością pomoże poprawić skuteczność tekstów w Twoim sklepie. Zapraszam do lektury.

Dodaj komentarz

Imię i nazwisko (required)

E-mail (nie zostanie opublikowany) (required)

WWW

© InteliMedia | Blog | Regulamin | Polityka Prywatności | Kontakt