Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
sklepy internetowe

Radar.pl – porównywarka cen od o2

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 02/10/2007

Logo RadarPortal o2 uruchomił właśnie nową porównywarkę cen Radar.pl, która zajęła miejsce jego wcześniejszego pasażu. Porównywarka prezentuje się bardzo dobrze pod kątem funkcjonalności, a z racji na jej promowanie przez jeden z czołowych polskich portali sklepy prezentujące w niej swoją ofertę mogą liczyć na spory ruch.

Tym co dodatkowo wyróżnia Radar wśród innych porównywarek jest całkowity brak opłat (zarówno abonamentu jak i opłaty za przejście klienta do sklepu), więc można go wykorzystać jako miejsce darmowej reklamy własnego sklepu.

Wszystkie sklepy InteliShop już przed oficjalnym startem systemu były w pełni przygotowane do integracji z Radarem, więc zachęcamy do nawiązania współpracy z porównywarką i rozpoczęcia pozyskiwania klientów za jej pośrednictwem.

Cechy produktów

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 27/09/2007

W ramach jednej z ostatnich nowości przed zakończeniem fazy testów wprowadziliśmy do systemu możliwość przypisania produktom cech.

Każdy, kto prowadził jakiś sklep, wie, że często oferowane produkty mają wiele różnych atrybutów. Szczególnie pod tym względem wyróżnia się wszelka elektronika. Żaden system sklepu internetowego nie może obyć się bez ich przejrzystej prezentacji i łatwego zarządzania, gdyż ułatwia to zarówno wprowadzanie produktów do bazy jak i ich późniejsze porównywanie między sobą.

Dlatego właśnie, mając na uwadze nasze doświadczenie zarówno w tworzeniu jak i prowadzeniu sklepów stworzyliśmy prosty, wygodny i praktyczny system zarządzania cechami. Wystarczy tylko dodać dowolną liczbę cech do systemu (każda z nich posiada zaledwie kilka ustawień, w których zmieściliśmy wszystko, co potrzebne). Następnie, jeśli jest ich zbyt dużo można pogrupować je w zestawy cechy. Nie ma więc problemu, by w sklepie mieć kilka zestawów dotyczących ubrań i kilka np. dla obuwia.

W odróżnieniu od naszych poprzednich sklepów internetowych to produkt przypisany jest do zestawu cech. W jednej kategorii mogą być więc produkty o zupełnie różnych cechach (i zestawach).

Jak pozwolić klientowi wybrać interesującą go wersję produktu? Służą do tego obecne w systemie od samego początku warianty produktu. Przykładowo, mamy odtwarzacze mp3 w różnych kolorach – wszystkie cechy wpisujemy więc normalnie, ale robimy kilka wariantów: zielony, różowy, niebieski, itd. Jeśli mamy jeden kolor odtwarzacza, ale różne pojemności to kolor wpisujemy jako cechę, a wariantami będą na przykład „30 GB”, „60 GB” (dla których dodatkowo możemy wprowadzić oddzielne ceny i stany magazynowe).

Klient zainteresowany danym odtwarzaczem trafi na jego stronę w sklepie, gdzie znajdzie opis i zdjęcia, a także listę wszystkich dostępnych w sklepie wariantów z możliwością wyboru, który z nich chce dodać do koszyka. Wszystko na jednej stronie i bez konieczności dodawania każdej wersji produktu oddzielnie do bazy.

Niedługo na naszych stronach pojawią się filmy instruktażowe wyjaśniające wszystkie najważniejsze funkcje w prosty i przystępny sposób. Oczywiście o wszystkich nowinkach będziemy informować na naszym blogu.

Skąpiec.pl – nie płać abonamentu ze sklepem InteliShop

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 20/09/2007

Logo SkapiecWszystkie sklepy InteliShop mają standardowo możliwość integracji z jedną z największych porównywarek cen – Skąpiec.pl, dzięki czemu właściciele sklepów nie ponoszą dodatkowych kosztów przygotowania odpowiedniego modułu.

Miło nam ponadto poinformować, że Skąpiec.pl przygotował specjalną ofertę dla naszych klientów. Wszyscy właściciele sklepów InteliShop, którzy podpiszą umowę z porownywarką otrzymają roczne zwolnienie z abonamentu i tym samym oszczędzą aż 600 zł!

Zachęcam do odwiedzenia stron Skąpca i przetestowania skuteczności porównywarki w generowaniu zamówień w Twoim sklepie.

Nowy szablon sklepu

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 19/09/2007

IS ZiemiaWłaśnie udostępniliśmy nowy, ciemny szablon, który może być wykorzystany w Twoim sklepie InteliShop. Po prawej znajdziesz jego miniaturkę, a kliknięcie przeniesie Cię na stronę sklepu w którym obejrzysz całość w działaniu.

Aby wgrać go do Twojego sklepu wystarczy w panelu administratora przejść do sekcji Treść i wygląd, a następnie Galeria szablonów. Dwukrotne kliknięcie w link Wgraj szablon podmieni obecną oprawę Twojego sklepu na wybrany szablon.

Obecnie pracujemy nad kolejnymi oprawami sklepów, które zostaną udostępnione za darmo wszystkim właścicielom sklepów InteliShop. Znajdziesz tam projekty różniące się zarówno dominującymi kolorami jak i stylem, dzięki czemu będziesz miał duże możliwości wyboru oprawy graficznej najlepiej pasującej do asortymentu oraz Twoich preferencji.

O każdym nowym projekcie będziemy informować na blogu.

Copywriting w sklepach internetowych

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 18/09/2007

Copywriting, czyli szuka tworzenia ofert i innych przekazów promocyjnych, jest przeważnie traktowana po macoszemu przez polskie sklepy, ograniczające się do publikacji materiałów dostarczonych przez producenta bądź dystrybutora produktu. Powoduje to nie tylko utratę potencjalnych zamówień z racji mniejszej skuteczności standardowego opisu w nakłanianiu klientów do zakupu, ale także może prowadzić do obniżenia pozycji w wyszukiwarkach.

Więcej na ten temat możecie przeczytać na blogu ecommerce.blox.pl, gdzie dzisiaj pojawiła się pierwsza część artykułu poruszającego temat copywritingu, zawierającego praktyczne przykłady jak należy konstruować opisy produktów, nagłówki czy hasła promocyjne w sklepach sieciowych. W tekście znajdziecie wiele cennych wskazówek, których zastosowanie z pewnością pomoże poprawić skuteczność tekstów w Twoim sklepie. Zapraszam do lektury.

Pasaże internetowe i porównywarki cen

Zamieszczony w Artykuły,Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 17/09/2007

Marketing i promocja sklepu jest niewątpliwie jednym z najważniejszych zadań właściciela sklepu. Nawet znakomicie działający, przyjazny dla klientów sklep internetowy, posiadający bogatą ofertę asortymentową, niskie ceny oraz wysoki poziom obsługi nie odniesie sukcesu, jeżeli klienci w wyniku słabej promocji w ogóle się o sklepie nie dowiedzą!

Prowadząc sklep internetowy mamy do dyspozycji bardzo szeroki wachlarz działań marketingowych i wystarczające omówienie ich wszystkich wymaga całego cyklu artykułów, który dzisiaj rozpoczniemy tematem jakim są pasaże internetowe i porównywarki cen. (czytaj dalej…)

Gdzie można umieścić swoją ofertę?

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 22/08/2007

Prowadząc sklep internetowy (i nie tylko) w szczególności zależy nam na dotarciu do jak największej liczby potencjalnych klientów. Ważną sprawą jest oczywiście pozycjonowanie i obecność w wyszukiwarkach, ale coraz bardziej istotna staje się także widoczność w internetowych pasażach handlowych i porównywarkach cenowych.

Serwisów mających pomóc kupującym jest wiele. Co więcej trzeba je również poznać, nawiązać z nimi współpracę i przekazać ofertę. Trudne? Skomplikowane? Czasochłonne? Skądże znowu!

W tym tygodniu zaczęliśmy przygotowywanie łatwego, praktycznie bezobsługowego podłączenia do rozmaitych pasaży i porównywarek. W chwili obecnej nasi klienci mogą przeprowadzić integrację z dziewięcioma (!) serwisami, a kolejnych pięć jest w drodze.

W większości przypadków jedyne, co musisz zrobić to skontaktować się z firmą obsługującą dany serwis, podpisać z nimi umowę i podać adres przygotowanego przez nas skryptu. To wszystko, żadnego szukania wartościowych placówek e-handlu, żadnego preparowania listy produktów. Proste, szybkie i skuteczne.

Co daje obecność w takich serwisach? Przede wszystkim większe obroty! Niewiele osób korzysta ze stron tego rodzaju, jeśli nie planuje robić zakupów przez Internet. Zwiększa się także szansa na pozyskanie stałych klientów – ci, którzy trafią do Twojego sklepu być może następnym razem nie będą odwiedzać pasażu/porównywarki, ale skierują się bezpośrednio do Ciebie.

Na koniec słów kilka o tym, czym są:

Pasaże handlowe

Internetowe pasaże wyglądają jak ogromne sklepy internetowe. Z tym, że nie prezentują swojej oferty, a te pobrane od innych sklepów. Przyłączając się do pasażu Twoje produkty będą w nim wyświetlane prawie tak jak w Twoim sklepie – ze zdjęciem, opisem, itd. Jeśli ktoś zdecyduje się zakupić produkt, zostanie przekierowany do Twojego sklepu.

Pasaże zwykle są obsługiwane przez duże portale internetowe, takie jak Onet, czy WP.

Porównywarki cenowe

Wbrew nazwie klienci porównywarek nie zawsze kierują się tylko i wyłącznie najniższą ceną. Często wybierany jest sklep, który chociaż nieco droższy, jest bardziej wiarygodny. Głównym zadaniem takich serwisów jest jednak zestawienie cen dla takich samych produktów. Odwiedzają je osoby zdecydowane na zakup – szukają bowiem najlepszej oferty dla czegoś, co już wybrali.

Jeśli będziesz chciał(a) przyłączać swój sklep do porównywarek, pamiętaj o dobrym nazywaniu produktów. Większość z nich jest „porównywana” nazwą.

Na koniec: jeśli znajdziesz jakiś serwis, z którym chciał(a)byś zintegrować swój sklep, a nie mamy przygotowanego żadnego mechanizmu przesyłania do niego danych – napisz do nas. Z radością zaoferujemy wszystkim dodatkowe możliwości.

Projektanci poszukiwani

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 20/08/2007

Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania webdesignerów chętnych do współpracy przy projektowaniu nowych sklepów na platformie InteliShop. Na stronie www.InteliShop.pl planujemy umieścić informacje kontaktowe oraz linki do portfolio współpracujących z nami grafików i kierować bezpośrednio do nich naszych klientów, zainteresowanych indywidualnym projektem sklepu.

Oprócz wynagrodzenia za stworzenie oprawy graficznej sklepu (ustalanego bezpośrednio z klientem) projektanci mają możliwość zdobycia pasywnego dochodu w postaci części prowizji płaconej przez pozyskanych przez nich klientów (przez cały okres istnienia sklepu!).

Współpracując z nami zyskujesz:

  • dostęp do nowych zleceń
  • platformę e-commerce do łatwego tworzenia zaprojektowanych przez Ciebie sklepów
  • stały dochód w postaci części prowizji płaconej przez pozyskanych przez Ciebie klientów

Z naszej strony wymagamy umiejętności tworzenia atrakcyjnych projektów sklepów, ich kodowania zgodnego ze standardem XHTML i CSS oraz promowania we własnym zakresie platformy InteliShop.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt mailowy.

Dlaczego hosting na naszych serwerach?

Zamieszczony w Artykuły,Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 07/08/2007

Poprzednią wersję systemu InteliShop instalowaliśmy na życzenie naszych klientów na serwerach innych firm oferujących usługi hostingowe. W trakcie prac nad obecną wersją platformy zdecydowaliśmy się zmienić tę praktykę i ograniczyć się wyłącznie do instalacji na naszych serwerach, oferując jednocześnie darmowy hosting dla właścicieli sklepów InteliShop. Dla niektórych osób może się to wydawać wadą, ale zapewniam, że liczba plusów tego rozwiązania bezdyskusyjnie przyćmiewa ewentualne minusy. (czytaj dalej…)

Pełna automatyzacja

Zamieszczony w Ogólne przez Przemek Prekurat dnia 12/07/2007

Codziennie coś nowego? Czemu nie!

Przedwczoraj udało się wprowadzić do sklepu możliwość archiwizowania wyglądu sklepu*, a także wgrywania szablonów z pliku archiwum. Co Wam to daje?

Sklep ma wbudowany edytor szablonów – cały wygląd można przerobić on-line, w przeglądarce. Trzeba tylko znać trochę HTML. Można w ten sposób szybko i sprawnie zmienić cały sklep nie do poznania. A gdy coś przypadkiem pójdzie nie tak? Wystarczy wgrać zarchiwizowaną wersję. Nawet jeśli ktoś nie posiada kopii zapasowej – bez paniki. Gdy ściągasz szablon sklepu gratis dostajesz pliki archiwum, które pomogą Ci odnaleźć właściwe rozwiązanie.

Jakby tego było mało, wczoraj wprowadziliśmy galerie layoutów – tak, byście mieli z czego wybierać i co przerabiać. Nikt przecież nie chce, aby wszystkie sklepy w sieci wyglądały tak samo… Teraz wystarczy jedno kliknięcie, aby załadować zaproponowany przez nas szablon do Twojego sklepu.

To tylko przykłady rzeczy, które codziennie staramy się wprowadzać do sklepów InteliShop. Niektóre z nich muszą zmienić Wasze pliki konfiguracyjne (na przykład dodając nowe opcje), o czym od dziś będziecie też informowani w odpowiednim okienku. Chcemy, by sklepy InteliShop dawały Wam jak najwięcej możliwości, a jednocześnie były proste w użyciu. Sądzę, że kolejne „automaty” są krokiem w dobrym kierunku.

___
* Pomijając fakt, że wszystko – w tym także wygląd sklepu – jest oczywiście regularnie archiwizowane przez nas. Ale o tym w innej notce.

« Poprzednia stronaNastępna strona »
© InteliMedia | Blog | Regulamin | Polityka Prywatności | Kontakt